Poslední testy vybraných zaměstnanců a  klientů dopadly negativně. Díky nastaveným preventivním opatřením a důslednému nošení roušek v provozu nebyla nákaza zavlečena ani mezi personál, ani mezi klienty. Pro klienty i personál byla tudíž ukončena karanténa. Klienti se nyní mohou konečně volně pohybovat i na společné aktivity a jídelny. V karanténě zůstávají a nadále budou klienti, kteří se vrátili po hospitalizaci v nemocnici nebo po pobytu v  léčebném zařízení a to na dobu 10 dnů od příjezdu do domova (vzhledem k dotazům některých příbuzných upozorňuji, že negativní PCR test před propuštěním do domova není důvodem k prominutí 10 denní karantény, tento systém je nastaven již od března a došlo pouze ke zkrácení 14 denní lhůty na 10 dní).  

Obnovení návštěv je v plánu po personální stabilizaci a postupném normálním nastavení provozu od pondělí 14.9.2020. Způsob objednávání, doba a počet návštěv budou ve formě jako před nákazou v zařízení - tj. objednávání telefonicky od 13-16,30 hod. telefonicky nebo osobně, max.doba návštěvy ½ hod.vč.nezbytné administrativy, pouze jedna osoba, pohybliví klienti  pouze do návštěvní místnosti nebo ven na zahradu, návštěvy na pokoje pouze k ležícím klientům, povinnost roušek. V případě epidemiologicky nepříznivé situace mohou být návštěvy omezeny zcela s okamžitou platností. Balíčky pro klienty lze nadále nosit neomezeně. Osobám, které se vrací z Chorvatska a které se vědomě vystavují rizikovému chování (návštěvy diskoték, technoparty, bary apod.) se návštěvy našich klientů neodporučují vůbec na dobu 10 dnů od návratu z dovolené nebo od  rizikové akce. Naši klienti i personál si mohli nyní v reálu vyzkoušet, co nákaza v komunitním zařízení obnáší, počínaje 14 denní karanténou  klientů na pokoji (omezení sociálních kontaktů mezi klienty i omezení návštěv), nutnou hospitalizací nakažených klientů, prací personálu ve vedrech v ochranných oděvech, respirátorech se štíty apod. Personál sám podstupuje vysoké riziko vlastní nákazy a následně možné  zavlečení nákazy do vlastních rodin. Prosíme, aby příbuzní brali ohled jak na své příbuzné, tak na personál, který péči již od března vykonává ve ztížených podmínkách.

Děkujeme klientovi  p. Plegerovi za ocenění toho, jak se nám podařilo zvládnout situaci bez ztráty hvězdičky – byli jsme první zařízení v kraji, kde byl nakažen klient a měli jsme možnost vyzkoušet si péči o infekčního klienta v zařízení naostro a to navíc v době, kdy byla největší vedra. Je to velká zkušenost a poučení jak pro personál, tak pro klienty a doufám poučení  i pro veřejnost, která se někdy staví odmítavě k nošení roušek uvnitř sociálních a veřejných zařízení.

 

 
PROSÍME PŘÍBUZNÉ, ABY S NÁMI KOMUNIKOVALI PŘI OSOBNÍM KONTAKTU  VÝHRADNĚ S ROUŠKOU.
 
DENNĚ SE SNAŽÍME KONTROLOVAT NAŠIM KLIENTŮM NABITÉ BATERKY U MOBILŮ A FUNKČNOST MOBILŮ, PROSÍME O TRPĚLIVOST, PRÁCE V DOMOVĚ JE NYNÍ NÁROČNĚJŠÍ  NEŽ OBVYKLE. Je možné volat na telefon 790 586 378 - sesterna - děvčata telefon donesou na pokoj.
 
 
Máme plán preventivních opatření, který pravidelně revidujeme.
Spolupracujeme se zřizovatelem (Město Opočno).
Pravidelně monitorujeme a vyhodnocujeme situaci.  
Lékařská péče je zajištěna prostřednictvím MUDr.Vojtové, se kterou jsme v pravidelném kontaktu, v případě akutních potíží voláme RZP. Byla obnovena ambulantní vyšetření našich klientů.
 
PLATBY  klientů, kteří nejsou na Hromadném seznamu ČSSZ preferujeme nyní bezhotovostně na účet. Podrobnosti Vám sdělí sociální pracovnice p. J.Čepelková na tel.č. 773 606 351. 
 
 
 
V případě dotazů mě můžete kontaktovat na tel.č. 790 831 675, prosím o trpělivost, frekvence hovorů je nyní vyšší než obvykle.
 
Mgr. K.Vilímková
ředitelka org.
_______________________________________________________________________________________________________________
 

Novinky

Přihlaste se k odběru novinek:

Fotogalerie: PRO PŘÍBUZNÉ!!!